امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۲۰ تعداد بازدید: ۱۲۲
print

 آل‌سعود به ناحق کلیددار حرم امن الهی هستند

خطیب جمعه الشتر گفت: حکام سعودی سرسپرده استکبار و بازیچه دست آنها هستند و در طول حکومت خود، جز خوش خدمتی به استکبار، کاری انجام نداده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان حجت‌الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه شهرستان سلسله در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر علیه‌السلام، اظهار داشت:آن امام همام در زمان حیاتشان شاهد واقعه عاشورا بودند و رنج و بیماری و اندوه پدر بزرگوار خویش را از نزدیک دیدند و آن هنگامی که مسئولیت رهبری امت اسلامی را عهده‌دار شدند، به زیباترین وجه ممکن اسلام ناب را گسترش دادند.
وی در ادامه با اشاره به عید سعید قربان، این روز را یادآور فاجعه تلخ منا ذکر و بیان داشت: این روز، یادآور بسیاری از خیانت‌های خائنینی است که به ناحق، کلیددار حرم امن الهی شده‌اند.
امام جمعه الشتر افزود: فاجعه منا هرگز از یادها فراموش نخواهد شد چرا که گستردگی این فاجعه به حدی بود که چندهزار مسلمان، در یک روز قربانی بی‌تدبیری‌ها و سوء مدیریت‌های ال سعود شدند، لذا مسلمانان هرگزاین واقعه را به دست فراموشی نخواهند سپرد.

خطیب جمعه الشتر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی خانواده در راستای اجرای اصل ۱۱۰ قانون اساسی گفت: اساس خانواده با امواج خیلی تند و بی رحمانه تبلیغاتی غربی دچار تزلزل و تهدید است بنابراین حمایت و حراست از خانواده بسیار مهم است و اگر برای تقویت بنیان خانواده در داخل کشور برنامه‌ریزی دقیقی صورت نگیرد، دنیای غرب و استکبار برای خانواده‌ها برنامه‌ریزی خواهد کرد.
وی با بیان اینکه استحکام بنیان خانواده به ازدواج و اشتغال است، ابراز داشت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اشاره فرموده‌اند، بایستی ارتقاء معیشت واقتصاد خانواده‌ها با توانمندسازی آنان برای کاهش دغدغه‌های آینده آنها درباره اشتغال، ازدواج و مسکن در دستور کار مسئولین و متولیان امر قرار گیرد تا شاهد استحکام بنیان خانواده در جامعه باشیم.

لازم به ذکر است که در پایان مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه الشتر، نمازگزارن با برگزاری راهپیمایی، جنایات آل سعود در منطقه و بخصوص بی‌تدبیری حکام سعودی در بروز فاجعه منا را محکوم کردند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.