امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۱۵ تعداد بازدید: ۳۱۸
print

 برگزاری نمازوحدت بخش جمعه در شهرستان سلسله

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستان سلسله برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همزمان با سراسر کشور همچون آدینه های قبل در شهرستان سلسله با حضور پرشور مردم خداجوی این شهرستان برگزارشد.

در این آیین معنوی وروحبخش حجت‌الاسلام «صالحی» امام جمعه موقت شهرستان سلسله در سخنانی ضمن سفارش همگان به رعایت تقوی الهی با اشاره به ۱۳فروردین، روز طبیعت اظهار داشت: طبیعت، ثروتی خدادادی و متعلق به همه نسل‌هاست لذا بایستی قدر این نعمت الهی را بدانیم و برای آن ارزش قائل شویم و منابع طبیعی را با با دستان خود نابود نکنیم.

وی سپس  به روز جهانی کتاب کودک اشاره کرد و با بیان اینکه کتاب و کتاب‌خوانی بعنوان یکی از مهم‌ترین مباحث فرهنگی کشور اسلامیمان محسوب می‌شود؛ ابراز داشت: مطالعه کتاب، انسان را در سرنوشت خود و جامعه خویش شریک می‌کند.
و توجه به فرهنگ مطالعه در بین خانواده و آحاد جامعه موجب پرورش روح خلاقیت، آزادگی و بزرگ‌منشی در انسان خواهد شد که برای ترویج فرهنگ صحیح کتاب و کتاب‌خوانی بین افرادجامعه و بخصوص کودکان و نوجوانان، باید فعالیت‌های جدیدتری از سوی متولیان امر صورت گیرد.

حجت‌الاسلام صالحی درادامه  با اشاره به دیدار جمعی از مداحان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، به پاره‌ای از سخنان ایشان اشاره و تأکید کرد: نظام استکبار جهانی، نظامی مبتنی و متکی بر زورگویی و ظلم است و نباید این واقعیت نادیده گرفته شود. امروزه جبهه استکبار از هر وسیله و ابزاری برای رسیدن به اهداف خود از قبیل ساخت انواع سلاح‌ها استفاده می‌کند؛ ما نیزدر مقابله با مستکبرین ودشمنان اسلام عزیز  برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب و دفاع از کشور باید توان دفاعی و موشکی را ارتقاء دهیم.
وی در خصوص شکایت آمریکا و برخی همپیمانانش از ایران به شورای امنیت به خاطر آزمایش موشکی اخیر بیان داشت: این تهدیدات و شکایات مانع حرکت ایران اسلامی در مسیر ارتقاء توان موشکی و دفاعی نخواهد شد.
حجت‌الاسلام صالحی در پایان، توجه بیش از پیش به اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی را یادآور و تصریح کرد:  زمان تحول در اقتصاد و عمل در مسیر اقتصاد مقاومتی فرارسیده است و در این راه بایستی از همه ظرفیت‌های داخلی استفاده شود تا شاهد رشد و شکوفایی کشوردر عرصه اقتصاد باشیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.