امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۲۲ تعداد بازدید: ۳۱۵
print

برگزاری نماز جمعه در مصلی شهرستان سلسله

نماز وحدت بخش والهی سیاسی جمعه در مصلی شهرستان سلسله برگزارشد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان نماز وحدت آفرین و الهی سیاسی جمعه همچون دیگر شهرهای کشور  در مصلی شهرستان سلسله نیز برگزارشد.

دراین آین روحانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه شهرستان سلسله  در سخنانی  با اشاره به فرارسیدن ماه رجب اظهار داشت: ماه مبارک رجب فرصت مناسبی در جهت تقویت مؤلفه‌های معنوی جامعه و آمادگی برای ورود به ماه مبارک رمضان است.وی با اشاره به ایام اعتکاف، این آئین را  بسیار اثرگذار و معنوی ذکر و  تصریح کرد: اعتکاف، فرصت مغتنمی برای زدودن آثار گناه و معصیتی است که در طول سال برد دل‌ها نشسته‌ است تا بدینوسیله قلب‌ها در ماه مبارک رمضان، آماده ضیافت الهی شوند.
خطیب جمعه الشتر با اشاره به نام‌گذاری سال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» گفت: رهبر معظم انقلاب اولویت‌های کاری کارگزاران نظام را برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم در ابتدای سال به زیبایی تشریح می‌کنند لذا مسئولین کشور بایستی مطابق با شعار سال و منویات مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی نمایند و در این مسیر قدم بردارند تا شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش جامعه باشیم.

حجت‌الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیستم فروردین، سالروز فناوری هسته‌ای و نیز قطع رابطه ایران با آمریکا بیان داشت: آمریکا به زعم باطل خود با قطع رابطه با ایران منتظر به بن‌بست رسیدن انقلاب اسلامی بود اما با مقاومت ملت صبور و ولایتمدار ایران اسلامی،نه تنها قطع رابطه با آمریکا به ضرر کشور ما نبود بلکه منفعت ما در قطع رابطه با آمریکا بود.
وی تصریح کرد: امروز آنانی که در منطقه افتخار نوکری شیطان بزرگ را دارند، بدانند که به زودی زود به زباله دان تاریخ خواهند پیوست.
وی در پایان از نهادها، ارگان‌ها، دستگاه‌ها و دست‌اندرکارانی که امنیت و آرامش را در تعطیلات نوروزی برای مردم فراهم کردند ابراز تشکر کرد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.