امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۵/۳ تعداد بازدید: ۱۹۰
print

برگزاری نماز جمعه شهرستان سلسله به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین پرویز صالحی

نماز جمعه شهرستان سلسله به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین پرویز صالحی امام جمعه موقت این شهرستان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان نماز جمعه شهرستان سلسله به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین پرویز صالحی امام جمعه موقت این شهرستان برگزارشد.

در این میثاق معنوی حجت‌الاسلام صالحی امام جمعه موقت شهرستان سلسله در سخنانی با اشاره به ۵ مرداد، سالروز برگزاری اولین نماز جمعه درسال ۵۸ اظهار داشت: مقام معظم رهبری (دامه العزه العالی )فرمودند که نماز جمعه، قرارگاه ایمان،بصیرت، تقوا و اخلاق است.و نماز جمعه، قلب فرهنگی هر شهر حساب می‌شود که لازم است تا همه ما در این قرارگاه از هویت، معنویت و مرزهای اعتقادی و سیاسی خود دفاع کنیم.
وی در ادامه به سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد اشاره و خاطرنشان ساخت: این عملیات نشان‌دهنده ایمان و اعتقاد راسخ ملت ایران اسلامی در دفاع از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب است.

خطیب جمعه الشتر در ادامه به کودتای اخیر در کشور ترکیه اشاره و بیان داشت: موضع اصولی و منطقی جمهوری اسلامی ایران، محکوم کردن هر حرکتی است که برخلاف ثبات و امنیت کشوری باشد که دولت آن کشور بر اساس رأی مردم به روی کار آمده باشد لذا کودتای صورت گرفته در کشور ترکیه علیه دولت این کشور محکوم است.

امام جمعه موقت الشتر در ادامه با اشاره به دریافت حقوق‌های نجومی توسط برخی مدیران، گفت: کوتاهی در برخورد با مفسدان اقتصادی و کسانی که حقوق‌های نجومی غیرقانونی گرفته‌اند، تبعات خود را به دنبال خواهد داشت.وی افزود: از قوای مجریه و قضائیه انتظار داریم تا براساس قانون و به شکل انقلابی با دزدان بیت‌المال برخورد نمایند و اموالی را که از بیت‌المال برداشته‌اند، برگردانند.
امام جمعه موقت الشتر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۱۷هزار نفر در شهرستان سلسله دارای دفترچه تأمین اجتماعی هستند اظهارداشت: متأسفانه شهرستان سلسله، تنها شهرستان محرومی است که از وجود درمانگاه تأمین اجتماعی محروم است لذا با توجه به نیاز عمومی مردم انتظار می‌رود تا مسئولین و متولیان امر نسبت به ایجاد درمانگاه تأمین اجتماعی در این شهرستان اقدام نمایند.
وی در ادامه به سفر وزیر رفاه به استان لرستان اشاره و ابراز داشت: بیکاری از جمله مهم‌ترین معضلات موجود در لرستان و نیز در شهرستان الشتر است.
خطیب جمعه الشتر تصریح کرد: معضل بیکاری آثار و تبعات منفی متعددی به دنبال دارد و زندگی شخصی و خانوادگی و نیز اجتماعی افراد را متأثر از خود می‌سازد.
وی درپایان ابراز داشت: بالارفتن سن ازدواج جوانان، طلاق، اعتیاد و بزهکاری‌های اجتماعی، تنها گوشه‌ای از پیامدهای بیکاری در بین جامعه و بخصوص نسل جوان به‌عنوان سرمایه انسانی جامعه است.که با توجه به سفر وزیر رفاه به لرستان، انتظار داریم برای ریشه کن شدن معضل بیکاری در شهرستان سلسله، اقدام عملی صورت گیرد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.