امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۱۵ تعداد بازدید: ۴۲۲
print

برگزاری دومین نماز جمعه سال ۱۳۹۵ شهرستان کوهدشت

حجت‌الاسلام طهماسبی امام جمعه کوهدشت: مقاومت اسلامی در حال درخشیدن است. نحسی ۱۳ فروردین خرافات است.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات ا سلامی استان لرستان؛حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم  طهماسبی امام جمعه کوهدشت در نماز جمعه این هفته اظهار داشت: ۱۳ فروردین روز طبیعت را گرامی می داریم،این روز، روز مبارکی است، و این قضیه ای که روز سیزده فروردین روز نحسی است تماما خرافات می باشد،وهیچ روایتی در این باب نیز وارد نشده است.


وی در ادامه ضمن بیان لزوم حفظ طبیعت خدادادی افزود: ما مخالف رفتن به دامان طبیعت نیستیم،ولی طوری نباشد که کاملا مقید به آن باشید،وبه عبارتی برخی حاضر باشند نماز جمعه  ای که یک ساعتی بیشتر طول نمی کشد،خلوت بشود ولی باید سیزده بدر حتما بیرون باشند.
وی اشاره ای به  روز کتاب کودک داشت و این امر را بسیار مهم برشمرد و اظهارداشت: کودک گلی است که هنوز نشکفته است و امانت خداست،بایستی کودک را در ابتدای راه با کتاب و ادبیاتی نیکو و مفید پرورش داد.
امام جمعه کوهدشت ضمن اشاره به آزاد سازی شهر تاریخی تدمر توسط رزمندگان مدافع حرم افزود: به لطف خدا،مقاومت اسلامی در حال درخشیدن است.
وی ضمن اشاره به تحولات اخیر اروپا افزود: در بروکسل پایتخت بلژیک و به عبارتی قلب اروپا تروریست هایی که در دامن کثیف خود آنان پرورش یافته بودند،عده زیادی رابه خاک و خون کشاندند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.